december
Eerste Kerstdag
ds. B. van Egmond

Door de maatregelen die we moeten handhaven vanwege corona worden de erediensten in aangepaste vorm gehouden. Met de huidige regels mogen er maximaal 30 mensen (inclusief kinderen) in de kerkdienst aanwezig zijn. Om te voorkomen dat er te veel bezoekers zijn vragen wij u om uw komst aan Jan Pieter Mars te melden door hem te mailen (janpietermars@gmail.com). Hij zal aangeven of u kunt komen, of u eventueel uitnodigen voor de middagdienst.

Aanvraag van buiten: Wycliffe Bijbelvertalers

Met Kerst gedenken we hoe Christus in de wereld kwam om voor alle mensen de weg tot God de Vader weer te openen. Heel de wereld moet dit goede nieuws kunnen lezen in zijn eigen taal, zodat wereldwijd harten en levens vernieuwd worden. Wereldwijd zijn er miljoenen mensen die op dit moment geen toegang tot Gods Woord in de taal die ze goed kennen.
Wycliffe zet zich in om dit mogelijk te maken. Hun doel is eenvoudig maar ambitieus: in 2025 willen ze, samen met partners wereldwijd, in iedere levende taal waarin dat nog nodig is, een goedlopend Bijbelvertaalproject hebben gestart.

Uw bijdrage in de collectes kunt u overmaken op de rekening van de Diaconie Gereformeerde Kerk Vrijgemaakt Capelle Noord NL66 RABO 0311 8827 73 onder vermelding van de datum.