maart
Lees dienst

In verband met de maatregelen die vanuit de landelijk overheid zijn genomen om het corona virus te bestrijden was deze eredienst slechts via internet te bekijken en te beluisteren. Bij de dienst waren een aantal ambtsdragers aanwezig.

Aanvraag van buiten: TWR / 3xM / Arab Vision

De kerkenraad krijgt regelmatig steunaanvragen van organisaties, die landelijk of wereldwijd actief zijn voor de verspreiding van het evangelie: de zogenaamde Aanvragen van Buiten. 22 maart willen we collecteren voor drie organisaties die actief zijn voor de verspreiding van het evangelie via internet, radio en televisie in gebieden waar Christenen verdrukt worden en het vaak ook verboden is om te evangeliseren. Dit zijn: Trans World Radio die in meer dan 230 talen uitzendingen verzorgt; 3xM een organisatie die televisieprogramma's uitzendt in landen waar het evangelie niet of nauwelijks doordringt zoals Bangladesh en voormalige Sovjetrepublieken in Centraal Aziƫ, en Arab Vision dat zich op de Arabische wereld richt.

Omdat er geen collecte kan worden gehouden in de eredienst kunt u uw bijdrage overmaken op de rekening van de diaconie met vermelding van de datum van de kerkdienst.

NL66 RABO 0311 8827 73, t.n.v. Diaconie Gereformeerde Kerk (vrijgemaakt) Capelle aan den IJssel-Noord.