december
Middagdienst (4e Adventszondag)

In verband met de nieuwe maatregelen die vanuit de landelijk overheid zijn genomen om het corona virus te bestrijden is deze eredienst slechts via internet te bekijken en te beluisteren. Bij de dienst zal een aantal ambtsdragers aanwezig zijn.

Wij vragen u om niet naar De Voorhof te komen, maar de dienst van huis uit mee te maken via internet.

Dienst der Barmhartigheid: De Verre Naasten

Kerken helpen Kerken

Wereldwijd raakt de coronacrisis miljoenen mensen, vooral in gebieden met veel armoede en kwetsbare zorgstelsels. Er heerst angst om ziek te worden, ook is door lockdowns bij veel mensen het inkomen volledig weggevallen. Daarom blijft het noodhulpinitiatief van Verre Naasten, de GZB en de CGK nog steeds broodnodig.
We willen onze broers en zussen wereldwijd ondersteunen om zichtbaar en merkbaar kerk te zijn in hun eigen omgeving. Gewoon dichtbij huis, in hun eigen dorp of gemeenschap. Met onze hulp kunnen lokale kerken daar diaconale hulp bieden, binnen hun eigen kerkgemeente, maar vooral ook daarbuiten. Zo mogen zij hun licht verspreiden, nee… Jezus’ licht! Hem uitleven, in woord én daad. Helpt u mee?

Uw bijdrage in de collectes kunt u overmaken op de rekening van de Diaconie Gereformeerde Kerk Vrijgemaakt Capelle Noord NL66 RABO 0311 8827 73 onder vermelding van de datum.