ds. B.C. Buitendijk, Bunschoten Oost

Door de maatregelen die we moeten handhaven vanwege corona worden de erediensten in aangepaste vorm gehouden. Met de huidige regels mogen er maximaal 60 mensen in de kerkdienst aanwezig zijn. Om te voorkomen dat er te veel bezoekers zijn vragen wij u om uw komst aan Jan Pieter Mars te melden door hem te mailen (janpietermars@gmail.com) met voorkeur voor de dienst die u wilt bezoeken.

Dienst der Barmhartigheid: ZOA: Wereldwijde Corona-noodhulp

Het coronavirus grijpt hard om zich heen. We zien het wereldwijd, en op dit moment vreselijk schrijnend in landen als India en Nepal. De gezondheidszorg kan de grote druk nauwelijks aan. Wanhopig zoeken mensen naar een plek voor hun zieke familieleden.

In veel landen is ziek worden niet de enige angst. Ook de lockdowns en andere beperkende maatregelen hakken erin. Geen werk betekent geen eten. Geen school betekent geen toekomstperspectief. We zien het overal. De wereld snakt naar adem!

Het Christelijk Noodhulpcluster komt in actie voor de kwetsbaarste volwassenen en kinderen. Wij bieden:
- Voorlichting over hoe je jezelf tegen corona beschermt;
- Bescherming door schoon water, mondkapjes en quarantainecentra;
- Directe hulp, zoals eten, psychosociale en medische hulp, waaronder zuurstoftanks.

Bid u mee?
- Bid dat het aantal besmettingen met het coronavirus zal afnemen.
- Bid voor de bevolking van India en omliggende landen die op dit moment extra lijden.
- Bid voor overheden, hulporganisaties en vrijwilligers. Bid dat zij de kwetsbaarste mensen kunnen helpen.

Uw hulp is nodig!
Voor deze hulpverlening is naast gebed ook geld nodig.

Online overmaken

Om het overmaken van uw gift te vergemakkelijken kunt u deze QR-code(s) scannen met uw mobiele telefoon of op de link eronder klikken. Wij hebben het rekeningnummer van de Diaconie en de omschrijving van uw gift alvast voor u ingevuld.

Let op! Niet iedere bank app herkent deze QR-code. U kunt ook gebruik maken van een QR-code app om te scannen.

ZOA: Wereldwijde Corona-noodhulp