augustus
Ochtenddienst
Preeklezen

Dankzij de afgezwakte maatregelen die we moeten handhaven vanwege corona worden de erediensten nog slechts in licht aangepaste vorm gehouden. Met de huidige regels mogen er maximaal 100 mensen in de kerkdienst aanwezig zijn en mag er weer gezongen worden. Om te voorkomen dat er te veel bezoekers zijn vragen wij u om uw komst toch nog aan Jan Pieter Mars te melden door hem te mailen (janpietermars@gmail.com). U krijgt alleen tegenbericht wanneer het maximaal aantal bezoekers overschreden wordt.

Dienst der Barmhartigheid: Stichting Laleaua

Stichting Laleaua zet zich in voor de Roma-gemeenschap in Bozias (Târnâveni) en is ontstaan uit vrijwilligers die van uit Rotterdam (Oost) in vakanties naar Roemenië gingen om hulp te bieden aan Roma-jongeren.

Ze zetten zich in om het bestaan uit geestelijk, sociaal en fysiek gezonde families te bevorderen. Families die leven vanuit een relatie van liefde met God, die zichzelf kunnen onderhouden en die initiatieven nemen om een positieve rol te spelen in de maatschappij. Ze willen Gods liefde voor de Roma-gemeenschap laten zien door het aanbieden van educatieve programma’s, sociale activiteiten en medische hulp.

Online overmaken

Om het overmaken van uw gift te vergemakkelijken kunt u deze QR-code(s) scannen met uw mobiele telefoon of op de link eronder klikken. Wij hebben het rekeningnummer van de Diaconie en de omschrijving van uw gift alvast voor u ingevuld.

Let op! Niet iedere bank app herkent deze QR-code. U kunt ook gebruik maken van een QR-code app om te scannen.

Stichting Laleaua