december
ds. H.T. Wendt, Waardhuizen

Door de maatregelen die we moeten handhaven vanwege corona worden de erediensten in aangepaste vorm gehouden. Met de huidige regels mogen er maximaal 50 mensen in de kerkdienst aanwezig zijn. Om te voorkomen dat er te veel bezoekers zijn vragen wij u om uw komst aan de Scriba te melden door hem te mailen (scriba@gkv-capelle-noord.nl). Hij zal aangeven of u kunt komen, of u eventueel uitnodigen voor de ochtenddienst.

1e Collecte

Kerk en Eredienst: Rijnmond Mission (voorheen MAR)

2e Collecte

Eindemaandscollecte: Onderst. Hongaarse predikanten Roemeniƫ

Online overmaken

Om het overmaken van uw gift te vergemakkelijken kunt u deze QR-code(s) scannen met uw mobiele telefoon of op de link eronder klikken. Wij hebben het rekeningnummer van de Diaconie en de omschrijving van uw gift alvast voor u ingevuld.

Let op! Niet iedere bank app herkent deze QR-code. U kunt ook gebruik maken van een QR-code app om te scannen.

Rijnmond Mission (voorheen MAR)
Onderst. Hongaarse predikanten Roemeniƫ